Zdrowie 50 plus


Uśmiechnij się do zdrowia
Zdrowie 50 plus

Uśmiechnij się do zdrowia

Przepis na aromatyczny, zielony koktajl z morelami i tahini – dla mocnych i zdrowych zębów

  • 0
  • 23
Jedz na zdrowie - polskie superfoods
Zdrowie 50 plus

Jedz na zdrowie - polskie superfoods

Jedz na zdrowie i nie przepłacaj

  • 0
  • 420
Postanowienia noworoczne dla zdrowie.
Zdrowie 50 plus

Postanowienia noworoczne dla zdrowie.

Zrób coś dobrego dla swojego zdrowia -  te postanowienia noworoczne dopisz do swojej listy.

  • 0
  • 94
Moc solanek dla zdrowotności
Zdrowie 50 plus

Moc solanek dla zdrowotności

Sole termalne Kneipp. Zima to piękny, świąteczny czas, ale też intensywny okres wyzwań, przygotowań i niestety częstych infekcji.

  • 0
  • 101
Stres raz w tygodniu?
Zdrowie 50 plus

Stres raz w tygodniu?

Cichy zabójca, zaliczany do chorób cywilizacyjnych naszych czasów – stres

  • 0
  • 127
„Do ostatniej nitki”.
Zdrowie 50 plus

„Do ostatniej nitki”.

Wystawa odrestaurowanych gorsetów tradycyjnych ze zbiorów Muzeum w Gliwicach

  • 0
  • 170
Warto wiedzieć o antybiotykach
Zdrowie 50 plus

Warto wiedzieć o antybiotykach

Jak bezpiecznie przyjmować antybiotyki?

  • 0
  • 132
Czym jest choroba psychiczna?
Zdrowie 50 plus

Czym jest choroba psychiczna?

Dlaczego się jej wstydzimy?

  • 0
  • 459
Strata i żałoba – jak sobie radzić?
Zdrowie 50 plus

Strata i żałoba – jak sobie radzić?

Psycholog odpowiada

  • 0
  • 133
Domowe sposoby na odporność
Zdrowie 50 plus

Domowe sposoby na odporność

Układ immunologiczny to tarcza naszego organizmu

  • 0
  • 159
 Dlaczego warto jeść orzechy jesienią?
Zdrowie 50 plus

Dlaczego warto jeść orzechy jesienią?

Orzechy, nasiona i pestki to najbardziej skoncentrowana żywność jaką wytworzyła natura. Są źródłem roślinnych dobrych kwasów tłuszczowych, mają dużo błonnika pokarmowego i wysokiej jakości białko. Stanowią bombę witaminowo - mineralną dla mózgu, budując struktury komórek nerwowych. Szczególnie jesienią są zbawienne dla organizmu.

  • 0
  • 172
Raport o zdrowiu Polaków.
Zdrowie 50 plus

Raport o zdrowiu Polaków.

Diagnoza po pandemii COVID-19

  • 0
  • 150
Dlaczego Polki nie śpią?
Zdrowie 50 plus

Dlaczego Polki nie śpią?

Prawie 60% Polek jest permanentnie niewyspana, a co 10. kobieta sięga po środki ułatwiające zasypianie. Około 23% z Polaków mówi, że niemal nigdy się nie wysypia, tylko 2 proc. przyznaje, że zawsze budzi się wyspana, ale jednocześnie aż 85 proc. uważa, że sen jest ważny dla codziennego funkcjonowania

  • 0
  • 158
Miód i jego właściwości
Zdrowie 50 plus

Miód i jego właściwości

Miód to produkt, który świetnie wpływa na organizm i nie bez powodu jest nazywany ,,płynnym złotem’’.

  • 0
  • 240
Mity o wysokim stężeniu cholesterolu
Zdrowie 50 plus

Mity o wysokim stężeniu cholesterolu

Hipercholesterolemia dotyczy nawet 20 milionów Polaków, z czego 60% nie jest świadoma problemu.

  • 0
  • 229
Jesienią wzrasta ryzyko wystąpienia zawału serca.
Zdrowie 50 plus

Jesienią wzrasta ryzyko wystąpienia zawału serca.

Dla sercowców najgroźniejsza jest jesień.

  • 0
  • 188
 Kręgosłup - ćwiczenia dla zapracowanych
Zdrowie 50 plus

Kręgosłup - ćwiczenia dla zapracowanych

Zawroty głowy, szumy uszne, a nawet zaburzenia widzenia mogą być efektem ignorowania nawracającego bólu kręgosłupa i leczenia go wyłącznie środkami przeciwbólowymi

  • 0
  • 598
Dieta wspomagająca serce
Zdrowie 50 plus

Dieta wspomagająca serce

Serce jest jednym z najważniejszych organów naszego ciała, można je wspomagać na wiele sposobów. Na jego zły stan wpływa głównie zła dieta, brak ruchu i używki. Osoby aktywne fizycznie są dwa razy mniej narażone na choroby układu krążenia. Dietetyk podpowiada jakie zmiany należy wprowadzić w diecie, aby cieszyć się dobrą kondycją przez  długie lata.

  • 0
  • 263
Latem uważaj na serce!
Zdrowie 50 plus

Latem uważaj na serce!

Upał może powodować omdlenia, a nawet zawał mięśnia sercowego. Co należy wtedy zrobić?

  • 0
  • 281
Z korzyścią dla naszego zdrowia
Zdrowie 50 plus

Z korzyścią dla naszego zdrowia

Aktywność fizyczna w wakacje?

  • 0
  • 253
Zioła i przyprawy w letniej diecie
Zdrowie 50 plus

Zioła i przyprawy w letniej diecie

 Używanie ziół może umożliwić ograniczenie dodatku soli i syntetycznych wzmacniaczy smaku. Wszystkie zawierają duże ilości składników mineralnych, witamin i sporą dawkę błonnika pokarmowego. A zielony chlorofil pomaga usuwać z organizmu szkodliwe związki.

  • 0
  • 211